BLOG

Óriási kedvezmény az utószezonban!

Esetleg Ön még nem hallott róla, elkezdődött az óriási kedvezmények időszaka a lakóautók bérlésénél! A következő az ajánlatunk: Válasszon Prémium vagy Prémium+ besorolású lakóautót és takarítson meg előbbi esetében napi 9 ezer forintot, utóbbinál pedig nem kevesebb mint 10 ezer forintot napjával!...→

Miért jó az utószezonban bérelni lakóautót

A főszezon befejeztével, óriási kedvezmények köszöntöttek be a lakóautók bérlésekor. Szeretnénk ismertetni Önnel az utószezonban adott lehetőségeket, amely több mint kecsegtető. Kezdnénk azzal, hogy az egyenes út a felejthetetlen családi élményhez, a Prémium és Prémium+ kategóriás lakóautókkal történik....→

Roller Team Zefiro 265 Integral a luxusélmény

Már elege lett a fárasztó, kényelmetlen utazásokból? Válassza a lakóautó kölcsönzést!  A felejthetetlen, kényelmes, luxusélményt a Roller Team Zefiro 265 Integral fogja biztosítani Önnek. A 2018 évjáratú jármű 5 fő befogadására képes, a tág belső tere, pedig a kényelemért felelős. Akár rövidebb, akár hosszabb kirándulást tervez, biztos elégedettségre számíthat. A lakóautó teljesítménye 131 LE (lóerő), amely mellé 2300 ccm hengerűrtartalom párosul....→

LMC Breezer A664 G luxus lakóautó

Kivan tűzve az időpont, megvan rajzolva az útvonal a térképen, már be is vannak pakolva a kofferek, csak egy lakóautót kell bérelnie? Engedje meg, hogy segítsek és beajánljam a tökéletes társat a családjának vagy éppen a baráti társaságnak. A szóban forgó járgány az LMC Breezer A664 G lakóautó, amely 6 utazó és 6 alvó helyre van kialakítva, tágas belső térrel rendelkezik s fel van szerelve egy nagy garázzsal a szükséges cókmókok elraktározásához....→

Így számoljon lakóautó bérlésekor

Miképp alakul az összeg, amelyet fizetnie kell lakóautó bérlésekor? Az első válasz, ami eszünkbe jut, hogy a lakóautók felszereltsége és minősége alapján. Ez az állítás helyes, ámbár nem muszáj spórolnunk a kényelem hátrányára. A luxuslakoauto.hu weboldalon két nagy csoportba oszlik az árcédula csoportosítása, attól függően, hogy a számunkra megfelelő időszak az elő- és utószezonba tartozik-e vagy a főszezonba esik....→

Lakóautóval kirándulna, de nem tudja, milyen járművet válasszon? Segítünk.

Választáskor két szempontot veszünk figyelembe: a biztonság és a kényelem. Ha a biztonságról és egyben a megbízhatóságról beszélünk, akkor számos releváns részlet számít. Ilyen például, hogy a kibérelni szándékozott lakóautó hányas évjáratú, nem kell szaporítani a szót, annál jobb, minél fiatalabb. Vegyük példának az LMC Breezer A664 G-t, amely 2017-es évjáratú, jól felszerelt jármű s rendszeresen szervízelt....→

Árak és lehetőségek

Amennyiben lakóautót szeretnénk bérelni, akkor érdemes figyelembe vennünk a különböző lehetőségeket. Számos kategóriával, mint például, prémium, prémium+ valamint luxus kategóriával találkozhatunk, melyeknél rendkívüli akciók várnak ránk. Érdemes megnézni továbbá a különböző szezonok nyújtotta lehetőségeket, minden szezon mást tartogathat a számunkra....→

Valódi luxus kategória

Amennyiben úgy döntünk, lakóautót szeretnénk bérelni, és ezen belül is a valódi kényelemre és a luxusra törekszünk, akkor az ADRIA MATRIX AXESS 670 SP modellt nekünk találták ki. Hűséges, remek társunk lesz akár hosszabb, akár rövidebb utakra is. Tágas belső térrel, valamint teljes felszereltséggel rendelkezik, öt fő számára is tökéletes pihenést képes biztosítani....→

Modern kikapcsolódás

Nagyban hozzájárulhatunk tökéletes kirándulásunk kivitelezéséhez akkor, ha ezt a prémium kategóriás modern felszereltségű lakóautót béreljük ki . Biztosak lehetünk benne, nem fog csalódást okozni, hiszen kényelmes, kialakítását tekintve tágas, gumiszőnyeggel, bőr és velúr kárpittal teszi még kellemesebbé a benne töltött időt. Fontos megemlíteni, hogy a vezetésnél számos segítséget nyújthat számunkra, hiszen tempómattal, led-es menetfénnyel, elektromos ablakokkal, és fűthető tükrökkel rendelkezik....→

Megbízható partner

Ha megbízható német minőségű luxus kategóriás lakóautót szeretnénk bérelni, akkor mindenféleképpen az ADRIA CORAL XL 670SL bérelhető lakóautó az egyik legtökéletesebb választás a számunkra, hiszen biztonságos, tempómattal ellátott, menetklímás, négy keréken guruló, tökéletes felszereltségű luxus járműről van szó. Nagyobb távolságokra tökéletesen alkalmas, 2018-as gyártmányú, teljesen vadonatúj, kifogástalan állapotban, minőségi berendezéssel, és belső tágas térrel rendelkezik. ...→

Luxusban az úton

Ha úgy döntünk, hogy szeretnénk egy luxus lakóautót bérelni, akkor az ADRIA MATRIX AXESS 670SP modellt érdemes választani. Minden megvan benne ami egy tökéletes nyaraláshoz kell, teljes felszereltséggel rendelkezik. Egy 2017-es gyártású, négy keréken guruló csodaautóról beszélünk, minden eleme a luxust és kényelmet tükrözi. Hosszú utakra is tökéletesen alkalmas, hiszen bőr-velúr kárpittal borított komfortos ülések várnak ránk. A tempómat pedig pihenésünket biztosítja. Továbbá éjjellátós tolatókamera és andoridos navigáció is adott....→

Kiegészítők és információk

Amennyiben lakóautó bérlése mellett döntünk, és a különböző kategóriák közül már kinéztük a nekünk megfelelőt, továbbá azt is sikerült kitalálnunk, hogy melyik szezonban szeretnénk utazni, akkor ideje átgondolnunk tájékozottságunk szintjét. Számos információnak kell a birtokunkban lennie, hogy tudjuk, nyugodt szívvel belevághatunk a kirándulásba. Több linket találhatunk, ahol körültekintő tájékoztatást fogunk szerezni a lakóautókkal kapcsolatos tudnivalókról...→

Hosszabb távolság, nagyobb lehetőség

Ha az autózás valódi szerelmesei vagyunk, akkor nem könnyű megoldanunk és megszerveznünk egy olyan utazást, amiben minden éjjel más városban, más ég alatt szeretnénk álomra hajtani a fejünket. Minden alkalommal más szállást keresni, így szervezni még az indulás előtt kifejezetten nehéz, hiszen utazásunk elveszti spontaneitását, és ebből fakadó izgalmát és szépségét. Ha esetleg körtúrát szervezünk, szinte kivitelezhetetlen, hogy estéink zökkenőmentesek legyenek. Erre nyújthat tökéletes megoldást az, ha lakóautót kölcsönzünk...→

Négy keréken kötetlenül

Székesfehérvár és környéke számos lehetőséget kínál a kirándulásra, alkalmas pihenőhely sok látnivalóval, és gyakran választják üdülési célpontnak is Balatonhoz közeli elhelyezkedése, és a város szépsége miatt. Ha esetleg több napos kirándulást tervezünk, körbejárnánk a magyar tengert, az itt megtalálható különböző városokat, mindenhol megmártóznánk a Balatonban, azonban szállást foglalni nem akarunk, megfelelő lehetőséget nyújthat a számunkra, ha Székesfehérvárról indulván egy lakóautóval tesszük meg a távolságokat...→

Lakóautóban a lehetőség

Sok esetben fordul elő, hogy kirándulni támad kedvünk, akár hosszabb időt és távolságot kívánunk megtenni, azonban minden nap másik szállást keresni eléggé megerőltethető lehet, sokszor előfordulhat, hogy nem járunk sikerrel, és felmerül a probléma, hiányzik a fedél a fejünk felől, és nem tölthetjük a szabad ég alatt az éjszakát. Ettől függetlenül egy hosszú, fárasztó, túrázós nap után nagyon is igényeljük a kényelmet és a jól megérdemelt pihenést. Ilyen esetekben a legjobb megoldás lehet az, ha lakóautó bérlésre adjuk a fejünket...→