Lakóautó kölcsönzés előnyei és hátrányai

A lakóautós kirándulásnak sok előnye és néhány hátránya is akad. Ezeket mutatjuk most be Önöknek. Legyen szó családi üdülésről vagy baráti kiruccanásról, esetleg romantikus túráról, a lakóautós kirándulás mindig a legjobb választás lehet.

Lakóautó kölcsönzés vagy vásárlás?

Hogy lakóautót kölcsönözni vagy vásárolni szeretnénk, több mindentől is függ. Egyrészt, ha még nem használtunk lakóautót, nem is voltunk ilyen kiránduláson, kölcsönözzünk. Ha azonban már sokadszorra indulnánk neki az útnak, akkor mindenképpen érdemes befektetni saját lakóautóba. Ilyenkor ugyanis már jól tudjuk, mik is az igényeink, mekkorára van szükségünk, milyen karakterisztikákkal. Lehet az maga a kialakítás, felszereltség vagy technológia. Többszöri próba után már tudjuk, mire van szükségünk.

Lakóautó kölcsönzéskor is át kell gondolnunk persze, hogy mire lesz szükségünk az út során. Ez függhet attól, hogy:

• hányan kelünk útra,
  • hány napra készülünk,
  • mennyi cuccot viszünk magunkkal.

Fontos tudnunk, hogy hány napra megyünk, hiszen ettől függ, mennyi cuccot is pakolunk. Ha pedig már tudjuk mennyi holmink lesz, tudjuk azt is, hogy nagyjából mekkora térre is lesz szükségünk. A lakóautóknál ugyanis van egy maximális súlykorlát, amit nem haladhatunk meg a saját és a csomagok súlyával együtt. Ebbe beletartozhatnak a szállított kerékpárok is és más kempingkiegészítők.

Hogy hányan megyünk kihathat szintén a lakóautó választásra. Hiszen számos kisebb-nagyobb lakóautó közül választhatunk. Vannak olyanok, amelyekben, habár 4 férőhely van, de alvóhely csupán kettő. Így mindenképp győződjünk meg arról, hogy elegendő hely lesz nem csak nekünk, hanem a csomagjainknak is.

Lakóautó kölcsönzés előnyei

A lakóautó kölcsönzés előnyei közé tartozik, hogy

• bármikor elindulhatunk,
  • bármikor megállhatunk,
  • a szabadban éjszakázunk,
  • megkávézhatunk az elősátorban,
  • nincs ki- és becsekkolás,
  • energia- és pénztakarékos.

Lakóautó kölcsönzés hátrányai

A lakóautó kölcsönzés hátránya csupán annyi lehet, hogy valakinek vezetnie kell, ami veszíthet az utazás élményéből. Bár ez történik akkor is, ha egyszerűen csak autóval indulunk neki egy nagyobb útnak. Másrészt pedig a kölcsönzéskor felelősséget vállalunk a lakóautó megőrzéséért is. Kauciót fizetünk, így sokkal nagyobb lehet a nyomás az utazáskor.

Válasszon a luxuslakoauto.hu kínálatából!

A luxuslakoauto.hu kínálatában többféle modell található. Így mindenki kedvére válogathat.

A legtöbb, jelenleg a kínálatunkban szereplő lakóautó 4 férőhelyes, 4 alvóhelyes. De szokott lenni nagyobb férőhellyel rendelkező lakóautó is.

További információkért és árajánlatokért keresse bizalommal munkatársainkat!

Válassza a lakóautós kirándulást, válassza a szabadságot!